ALL UNISEX DESIGNS • OUR DIFFERENCES ARE ONLY IN OUR MINDS, NOT IN OUR HEARTS

VANLIGA FRÅGOR


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med Swish


Jag vill byta min vara, hur går jag tillväga?

Vi tillgodoser inte bytesrätt; utan rekommenderar dig att göra en retur enligt info nedan. Mer detaljerad information hittar du under  "köpvillkor" längst ner på sidan. För konst tillgodoser vi inte öppet köp pga av ömtåligt innehåll och slitage vid privat hantering.

  • Du måste meddela att du ångrar dig. Meddelandet ska skickas till  [email protected]. I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som returneringen gäller framgå klart och tydligt.
  • Du bör omedelbart och senast inom lagstiftad 14 dagar efter ångermeddelandet returnera produkterna till oss.
  • Du står för returfrakt, leverans och skick på produkterna vid retur, produkterna bör därför skickas välpaketerade och i ursprunglig förpackning som spårbar försändelse. ordernummer ska framgå tydligt i paketets innehåll. 
  • På återbetalningsbeloppet förbehåller vi oss rätten att dra av en summa motsvarande värdeminskningen jämfört med varans ursprungliga värde vid använd eller skadad produkt.
  • När varan ankommit till oss och vi kunnat garantera att skick är ok, görs en återbetalning till dig via swish. 


Varför har jag inte ångerrätt på strumpor & vattenflaskor?

Vi kan inte säkerställa att dessa produkter inte använts och pga av hygienskäl så förbehåller vi oss rätten att inte tillgodose ångerätt för allas trivsel.


Hur är era T-Shirts i storlekarna?

Våra T-shirts är designade för att vara könsneutrala med en lösare passform. Om du föredrar en mer figurnära modell rekommenderar vi att gå ner en storlek. 


Hur lång är leveranstiden?

När vi mottagit din betalning så packas ditt LAVJO paket inom 1-5 dagar. Vår vanliga leveranstid är mellan 8 - 12 arbetsdagar. Beställningar som har lagts under helgen eller röda dagar skickas tidigast på måndagen veckan efter. Vi ansvarar inte för eventuella förseningar orsakad av postombud. 


Var är min beställning?

När du lagt din beställning så kontaktar postombud dig på angiven mail eller telefonnummer med ett försändelse id som du kan använda för att spåra ditt paket


Kan jag beställa utanför Sverige?

Ja det kan du göra, kontakta oss via mail så hjälper vi dig.